Hiçbir Hakkı Mahfuz Değildir!!

Noname HiFi’den Ertan Öksüz geçenlerde aşağıdaki yorumu göndemişti:

Merhaba,

Linkleriniz arsına bizi de eklerseniz çok memnun oluruz. Makalelerinizi sitemiz de de yayınlarsanız pek çok kişi de istifade edebilir.

Saygılar

NonameHifi

Kendisine teşekkür ederim.

Yazıların çoğunu burada yayınlamamın birkaç önemli nedeni var:

  • Forumlarda mesaj kalabalığı arasında yazılar kayboluyor ve zaman geçince çok zor bulunuyor. Bazen ben bile kendi mesajımı bulmakta zorluk çekiyorum. Hele bazı forumlarda iki arama arası süre mecburiyeti koyulunca birşey arama hevesim hepten kaçıyor. Bu şekilde yazıların toplu olarak ve daha kolay şekilde bulunacağına inanıyorum.
  • Yine forumların sahipleri haklı olarak bazı konuları  forumlarında görmek istemiyor. Bir sürü abuk tipin cirit attığı sanal ortamlarda bu gayet normal ve yapılması gerekli bir denetim. Ama öte yandan ben de yazarken kendimi kısıtlamadan rahat rahat istediğim konularda yazmak isiyorum.
  • Eğer istersem meselâ Serdar Turgut’un penis yazıları gibi, ben de “Penis ve Audio” dizisi hazırlayabilmeliyim. Ya da gelen abuk mesajları “Dallama Köşesi” adı altında toplayabilmeliyim. (memnuniyetle söyleyebilirim ki bu konuda şimdilik elimde materyal yok ama belli mi olur) Belki yaparım belki yapmam ama kısıtlama olmaması bence çok önemli.

Durumlar işte böyle, buradaki yazıları faydalı bulan Moderatörler, okuyucular ya link göstererek ya da konuları alıntı olarak yayınlayabilirler. Burada bir kısıtlama olması mevzubahis değil. Bilgi paylaşınca çoğalır.

Başlıkta da yazdığım gibi buradaki yazıların “Hiçbir Hakkı Mahfuz Değildir“.

Bu yazı Çeşitli içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

